Particulier

Als je als particulier te maken krijgt met brand, wateroverlast of stormschade in jouw woning, dan wil je maar één ding: zo snel mogelijk je leven weer op de rit hebben. En ondertussen wil je natuurlijk de hulp en het verzekeringsgeld krijgen dat je nodig hebt op je huis en inboedel weer terug te krijgen.

De NIVRE contra-experts van Coolen Expertise weten precies waar je recht op hebt bij inboedel-, en opstalschade. We zorgen snel voor rust en duidelijkheid.

Kenmerken

  • Optimale schadevergoeding

    Wij weten hoe we jouw polis moeten 'lezen'.

  • Jij kunt er zijn voor je gezin

    Wij regelen het schadeproces voor jou.

  • Ondersteuning

    Je staat er niet alleen voor.

  • Omdat je recht hebt op meer

    Wij zorgen dat jij krijgt waar je recht op hebt!

blank
blank

Ervaringen van klanten

Meer dan 3500 positieve referenten! Coolen Expertise stond hen bij tijdens hun schaderegeling. Voor iedere regio of iedere sector hebben we iemand die graag aan jou zijn ervaringen vertelt.

RES Software

Ik ben Coolen Expertise zeer dankbaar voor het snelle handelen

RES Software

Familie Hameete

Als leek weet je van 'toeten noch blazen'

Familie Hameete

De heer Damen

Zij weten waar je als verzekerde recht op hebt

De heer Damen

Mevrouw Pigmans

Veel steun en hulp ervaren

Mevrouw Pigmans

De heer Schokking

Die hulp kwam van Coolen

De heer Schokking

Bekijk alle ervaringen
blank

Meer informatie

Er komt veel kijken bij schade door brand, water en storm. Enerzijds moet je veel praktische dingen organiseren: van onderdak en vervoer tot en met simpele dingen als de kleren voor morgen. Anderzijds moet je het papierwerk met je verzekeraar regelen, met tal van financiële en bouwtechnische details.

En dat in een situatie van stress, angst en andere emoties. Zie dan maar eens te voorkomen dat je verzekeraar je een heel verkeerd voorstel doet…

 

Persoonlijke benadering

Als contra-expert zorgen wij ervoor dat je krijgt waar je recht op hebt. En meestal is dat aardig wat meer dan wat de verzekeraar je biedt. We regelen het papierwerk, gaan namens jou het gesprek met de expert van de verzekeraar aan en regelen alles wat nodig is om de claim goed af te ronden.

Maar we helpen je ook met tal van praktische dingen: van tijdelijk onderdak, vervoer en kleding tot en met de schoonmaak en het veiligstellen van bezittingen die gespaard zijn gebleven. Met onze persoonlijke benadering regelen we álles wat nodig is om door deze periode heen te komen.

Welke stappen we doorlopen beschrijven we hier.


O ja, dan nog dit

Volgens de regels móét je verzekeraar je vertellen dat je recht hebt op een contra-expert. Maar sommigen zeggen daar dan bij dat dit je geld kost en dat de procedure langer gaat duren. Flauwekul natuurlijk: wij zorgen er juist voor dat je krijgt waar je recht op hebt. En ja, soms duurt het daardoor net iets langer; wij hebben namelijk een hekel aan overhaast werk van de verzekeraar. Maar maak je geen zorgen: we begrijpen dat je snel verder wil. En ook wij ronden een claim graag zo snel mogelijk af.

 

 

blank
blank

Onze kosten?

Niet tevreden is niet betalen! Wij zijn ervan overtuigd dat wij zoveel meerwaarde voor jou realiseren, dat jij de eventuele minimale kosten graag voldoet.
Graag leggen we je uit hoe dit werkt.

Lees meer
blank
Niet tevreden is niet betalen! Wij zijn ervan overtuigd dat wij zoveel meerwaarde voor jou realiseren, dat jij de eventuele minimale kosten graag voldoet.
Graag leggen we je uit hoe dit werkt.
blank

Stel gerust je vraag aan ons!

Heb je vragen of wil je graag een afspraak maken? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur ons een e-mail bericht.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×