Op 23 juni 2016 is een zeer heftige hagelstorm over Luyksgestel getrokken. Deze storm heeft forse schade aangericht aan de dakbedekking, dakramen e.d. van het pand van bakkerij Heeswijk. De dag nadat de schade is ontstaan is Coolen Expertise ingeschakeld als eigen deskundige.
Was u direct na de schade meteen overtuigd om een contra- expert in te schakelen?|
De hagelschade was van dusdanige omvang dat hier een professional bij moest komen . Dat kon ik alleen niet behappen.
Hoe heeft u het schaderegelingsproces met Coolen Expertise ervaren?
Het schaderegelingsproces met Coolen Expertise heb ik als super positief ervaren. De accuraatheid was enorm. De dag na de schade hebben we alles al doorlopen. Ook de terugkoppeling tijdens het proces was ook goed.
Wat heeft Coolen Expertise u gebracht/opgeleverd tijdens en na het schaderegelingsproces?
De gehele schade is vergoed. Het ging om een behoorlijk bedrag en daar ze zeer content over.
Wat zou u na uw eigen ervaringen adviseren aan gedupeerden van een schade?
De dagen na de schade heb ik in mijn netwerk vertelt dat het inschakelen van een contra –expert mij ontzettend heeft geholpen om het proces tot een goed einde te brengen . Ik zou het zo weer doen.
De heer van Heeswijk
De Coolen Expert
Neem contact op met onze experts.