De heer Waijers
Ontzorgen, geruststelling en kennis van zaken
Neem contact opIn de nacht van 23 op 24 juni 2016 is er brand uitgebroken in het cafe, welke is gelegen naast de woning van de heer Waijers. Ondanks dat de brandweer snel ter plaatse was, kon niet worden voorkomen dat er schade (door rook en bluswater) is ontstaan aan de woning en inboedel van de heer Waijers. Diezelfde dag heeft de heer Waijers Coolen Expertise ingeschakeld als zijn eigen deskundige. Hieronder vertelt hij hoe hij dit heeft ervaren.
Was u direct na de brand meteen overtuigd om een contra- expert in te schakelen?
Ik werd overvallen door de brand. De directe overtuiging een contra-expert in te schakelen was er niet, laat staan de gedachte dit te overwegen. Op dat moment was de gedachte ergens anders. Gelukkig werd ik hierop geattendeerd en na zeer positieve referenties was ik zeer snel overtuigd. Eerste gesprekken bevestigde dit gevoel.
Hoe heeft u het schaderegelingsproces met Coolen Expertise ervaren?
Ontzorging, geruststelling en kennis van zaken, dat voorop! Gezien de complexiteit begrijp ik dat e.e.a. langer duurt, wellicht een verbeterpunt; managen verwachtingen en up to date houden betreft ontwikkelingen in de afwikkeling. Wellicht via een mail / sms / app dat dit al van toegevoegde waarde kan zijn.
Hoe heeft u het schaderegelingsproces met Coolen Expertise ervaren?
Voorkomen van verassingen en een correcte afwikkeling.
Wat zou u na uw eigen ervaringen adviseren aan gedupeerden van een brand?
Contra expertise inschakelen, daarbij adviseer ik aansluitend de naam van Coolen Expertise!
De heer Waijers, Ravenstein