Familie Meeuwsen werd, net als velen, in juni 2016 getroffen door het noodweer. Zowel aan de opstal als de inboedel was ernstige schade ontstaan. Zij hebben Coolen Expertise ingeschakeld als hun contra-expert. Hieronder vertellen zij hun ervaringen.
Was u direct na de schade overtuigd om een contra- expert in te schakelen?
Niet direct, door de hagelschade in juni was er in onze omgeving veel schade, we hebben jullie toen bij veel anderen geadviseerd. Het bleek dat wij ook veel schade hadden maar verdeeld over ons huis, de schuren etc. Dit was voor ons erg onoverzichtelijk, daarom hebben we jullie toen ingeschakeld. Het waren veel verschillende schadeposten.
Hoe heeft u het schaderegelingsproces met Coolen Expertise ervaren?
Goed, jullie zagen meer dan wij, het bleek dat we ook in huis schade hadden wat we zelf niet hadden gezien en ook op andere plekken. Jullie hebben een grondige opname gedaan en dit uitgebreid besproken met de expert.
Wat heeft Coolen Expertise u gebracht/opgeleverd tijdens en na het schaderegelingsproces?
Ontzorging, door persoonlijke omstandigheden waren wij zelf niet in staat om met de verzekeraar te schakelen. We hebben er geen omkijken naar gehad, jullie hebben alles rechtstreeks met de expert geregeld.
Wat zou u na uw eigen ervaringen adviseren aan gedupeerden van een schade?
Jullie inschakelen, als leek kijk je altijd anders naar de opgelopen schade dan een expert. Ook niet wachten tot je een geschil hebt maar direct inzetten bij ontstane schade. Het verloopt dan soepel en je hebt er zelf weinig werk mee.
Familie Meeuwsen
Asten