Pronto Wonen
Goede afwikkeling van het schaderegelingsproces, stuk ontzorging en advisering
Neem contact opOp 22 november 2014 werd kort na sluitingstijd melding gedaan van brand in een winkel van Pronto Wonen. Door snel handelen van de bedrijfsleider die na de melding direct is teruggegaan, kon de brand snel geblust worden. Helaas kon niet worden voorkomen dat, als gevolg van de kortstondige brand, een zeer forse rook en roet ontwikkeling is ontstaan met flinke schade aan de goederen in de winkel. Directeur/ eigenaar Paul Stokker heeft direct Coolen Expertise ingeschakeld om de belangen te behartigen.
Was u direct na de brand meteen overtuigd om een contra- expert in te schakelen?
Ja
Hoe heeft u het schaderegelingsproces met Coolen Expertise ervaren?
Prettig/goed
Wat heeft Coolen Expertise u gebracht/opgeleverd tijdens en na het schaderegelingsproces?
Goede afwikkeling van het schaderegelingsproces/ stuk ontzorging en advisering
Wat zou u na uw eigen ervaringen adviseren aan gedupeerden van een brand?
Coolen Expertise inschakelen!
Paul van der Stokker
Pronto Wonen